Pil tasarrufu (düşük güç modu) açıksa kapatın, biraz faydası olacaktır. O problemi çoğu kişi yaşıyor. WhatsApp o probleme uzun zamandır çözüm bulamadı. Problem aslında WhatsApptan kaynaklanıyor daha çok, telefondan değil.
hiç kullanmıyorum onu cunku pil bitmiyor hiç

wifi ayarlarında da otomatik baglanma vs acık ama ona ragmen yarım saatte bir bağlı değil hatası almaya basladım