Pil tasarrufu (düşük güç modu) açıksa kapatın, biraz faydası olacaktır. O problemi çoğu kişi yaşıyor. WhatsApp o probleme uzun zamandır çözüm bulamadı. Problem aslında WhatsApp'tan kaynaklanıyor daha çok, telefondan değil. WhatApp Telegram gibi birçok cihazda native bir şekilde kullanıma geçmeli artık...