1.6 atmosferik veya 1.2 turbosuz motorları önermem renoda hocam.
0.9 turbo, atmosferiklere kök söktürür, hem clio hem symbol olmak üzere kullandım bu motoru. Vergi yönünden avantajlı , bütçenize uygunsa yüksek modelli olacaktır muhtemel 2 senedir piyasada olan bir araç motoru. Şahsi fikrim olarak öneririm. Aklınızda takılan birşey varsa yardımcı olmak isterim. Sıfır alarak uzun süre kullandık yeni sattık sayılır.
Clio 0.9 TCE alınır mı?
15
●267
- 11-03-2021, 23:20:34
- 11-03-2021, 23:28:10Yakıt konusu hariç araba hoşuma gidiyor. Ben kullandığımda 300km yol yaptım 210TL benzin yaktım. Hani arkadaşlar sen ozaman araba kullanmayı bilmiyorsun, o kadar yakması imkansız dedi.MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım
- 12-03-2021, 00:36:05Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Kesinlikle her konuda birşeyler söyleyen çıkacak. Şuan yazacaklarım sadece kendi düşüncelerim ve tecrübelerim, aracı övmek veya alın demek için tavsiyem değil yanlış anlaşılmasın lütfen.mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikli olarak kiralık araçların bakımı zamanında dahi yapılsa çok şöför değiştiğinden ve pek ilgisiz kaldıklarından emin olun yakıtlarında oynama oluyor. 1 ay önce kaza yaptım,kasko ikame olarak 1.5 dizel clio gönderdi henüz 27 bindeydi. 10 gün boyunca kullandım ve sürekli aktif olarak. 1.5 dizel motorların az yaktığını hepimiz biliyoruz. Aralıksız sabitleyici ile birkaç saat uzun yolda durmaksızın 90 bandında gitmeme rağmen maximum 1.5 motordan 4.5 civarı tüketim bile beklemek çokken araç 5.8 litre altına inmedi yakıt olarak. Araç şahane ama hor kullanım ve bakım önemli tabiki. Bunun gibi benzer sebeplerden yakıtı üzmüş olabilir sizi.
Ben şahsen 2019 aralık ayında 0.9tce symbol aldım ve tam 13 ay kullandım 32.000 kilometre. Şehir içi eco modda agresif kullanım dahil 5.9.(büyükşehir yoğun trafik) Şehirlerasında maalesef maximum 95-100 kullanım olursa sizi üzmez otoyolda 90-100 arası 4.2lere kadar düştüm. Buda bakım ve kullanışla kaynaklı tabi. Doğal olarak benimde düşüncem 1.5 dizelden az yakıyormuş dedirtti ister istemez deneyimleme yapınca. Ama böyle olmadığını tahmin ediyorum az çok araçtan kaynaklı olduğu için. 100 ve üstü her hızda sizi üzer. Ama baktığımızda her araç bu hızların üstünde yakar
Şuan 1.3TCE motor kullanıcısıyım. Görüp duyabileceğiniz kullanmayan herkeste bile 1.3TCE çok yakıyor sözü var. ortalama 9'un altına inmiyor diyenmi dersiniz. Bunla övünenmi. Rodaj diyenmi. Şuan aracım 3.000km'de ve bu ortalamaları hiç görmedim. Maximum 6.1 oda otoyolda hız denemesi yaptığım için diyebilirim.
Gidip 7-12 yaşındaki arabalara yüksek paralar vermektense sıfır veya sıfıra yakın 0.9TCE tercih ettim çok şükür üzmedi diyebilirim. Sadece tecrübe ve düşüncelerimi ilettim, bahsettiğim gibi 0.9Tce motor övüp alın demiyorum bilginize
NOT: Buda benden çekilmiş bir video
https://www.youtube.com/watch?v=CyzRmFqtWlY - 12-03-2021, 08:51:23mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle0.9 olmamış 0.5 olsaymış yakında vergileri düşürmek için araca motor da koymayacaklar. Taş devrindeki Fred Çakmaktaş'ın kullandığı araba gözümünün önüne geldi.teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 13:45:53Çok teşekkür ederim yararlı bilgilerin içinMelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım