• 11-03-2021, 23:20:34
    #10
    1.6 atmosferik veya 1.2 turbosuz motorları önermem renoda hocam.

    0.9 turbo, atmosferiklere kök söktürür, hem clio hem symbol olmak üzere kullandım bu motoru. Vergi yönünden avantajlı , bütçenize uygunsa yüksek modelli olacaktır muhtemel 2 senedir piyasada olan bir araç motoru. Şahsi fikrim olarak öneririm. Aklınızda takılan birşey varsa yardımcı olmak isterim. Sıfır alarak uzun süre kullandık yeni sattık sayılır.
  • 11-03-2021, 23:28:10
    #11
    MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 atmosferik veya 1.2 motorları önermem renoda hocam.

    0.9 turbo, atmosferiklere kök söktürür, hem clio hem symbol olmak üzere kullandım bu motoru. Vergi yönünden avantajlı , bütçenize uygunsa yüksek modelli olacaktır muhtemel 2 senedir piyasada olan bir araç motoru. Şahsi fikrim olarak öneririm. Aklınızda takılan birşey varsa yardımcı olmak isterim. Sıfır alarak uzun süre kullandık yeni sattık sayılır.
    Yakıt konusu hariç araba hoşuma gidiyor. Ben kullandığımda 300km yol yaptım 210TL benzin yaktım. Hani arkadaşlar sen ozaman araba kullanmayı bilmiyorsun, o kadar yakması imkansız dedi. ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım
  • 12-03-2021, 00:05:40
    #12
    yakıt konusunda sıkıntı olmazsa güzel araba. motor turbolu olduğu için çekişle ilgili sıkıntı yaşamazsınız? kendim kullandım. alırken çok dalga geçtiler ama yolda iş değişiyor.
  • 12-03-2021, 00:36:05
    #13
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt konusu hariç araba hoşuma gidiyor. Ben kullandığımda 300km yol yaptım 210TL benzin yaktım. Hani arkadaşlar sen ozaman araba kullanmayı bilmiyorsun, o kadar yakması imkansız dedi. ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım
    Kesinlikle her konuda birşeyler söyleyen çıkacak. Şuan yazacaklarım sadece kendi düşüncelerim ve tecrübelerim, aracı övmek veya alın demek için tavsiyem değil yanlış anlaşılmasın lütfen.

    Öncelikli olarak kiralık araçların bakımı zamanında dahi yapılsa çok şöför değiştiğinden ve pek ilgisiz kaldıklarından emin olun yakıtlarında oynama oluyor. 1 ay önce kaza yaptım,kasko ikame olarak 1.5 dizel clio gönderdi henüz 27 bindeydi. 10 gün boyunca kullandım ve sürekli aktif olarak. 1.5 dizel motorların az yaktığını hepimiz biliyoruz. Aralıksız sabitleyici ile birkaç saat uzun yolda durmaksızın 90 bandında gitmeme rağmen maximum 1.5 motordan 4.5 civarı tüketim bile beklemek çokken araç 5.8 litre altına inmedi yakıt olarak. Araç şahane ama hor kullanım ve bakım önemli tabiki. Bunun gibi benzer sebeplerden yakıtı üzmüş olabilir sizi.

    Ben şahsen 2019 aralık ayında 0.9tce symbol aldım ve tam 13 ay kullandım 32.000 kilometre. Şehir içi eco modda agresif kullanım dahil 5.9.(büyükşehir yoğun trafik) Şehirlerasında maalesef maximum 95-100 kullanım olursa sizi üzmez otoyolda 90-100 arası 4.2lere kadar düştüm. Buda bakım ve kullanışla kaynaklı tabi. Doğal olarak benimde düşüncem 1.5 dizelden az yakıyormuş dedirtti ister istemez deneyimleme yapınca. Ama böyle olmadığını tahmin ediyorum az çok araçtan kaynaklı olduğu için. 100 ve üstü her hızda sizi üzer. Ama baktığımızda her araç bu hızların üstünde yakar

    Şuan 1.3TCE motor kullanıcısıyım. Görüp duyabileceğiniz kullanmayan herkeste bile 1.3TCE çok yakıyor sözü var. ortalama 9'un altına inmiyor diyenmi dersiniz. Bunla övünenmi. Rodaj diyenmi. Şuan aracım 3.000km'de ve bu ortalamaları hiç görmedim. Maximum 6.1 oda otoyolda hız denemesi yaptığım için diyebilirim.

    Gidip 7-12 yaşındaki arabalara yüksek paralar vermektense sıfır veya sıfıra yakın 0.9TCE tercih ettim çok şükür üzmedi diyebilirim. Sadece tecrübe ve düşüncelerimi ilettim, bahsettiğim gibi 0.9Tce motor övüp alın demiyorum bilginize

    NOT: Buda benden çekilmiş bir video


    https://www.youtube.com/watch?v=CyzRmFqtWlY
  • 12-03-2021, 01:26:52
    #14
    Geçtiğimiz aylarda Garenta MOOV ile kiraladığım clio'nun otobanda sol şeritte bayıldığını farkedip hemen sağa çektim...Ula acaba arabayı mı bozdum korkusuyla müşteri hizmetlerini aradım. Meğer 0.9 motormuş. 120den sonra araç soğuk soğuk terliyor
  • 12-03-2021, 08:51:23
    #15
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bu arabayı kullanan var mı? Memnun musunuz?

    ben bikere kiralamıştım, çok yakmıştı. Motoru küçük ama fazla yakıyor gibi.
    Alo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasa motora göre ağır geliyor , çok yakıyor .
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bisiklet motoru mu bu Hocam? 1.5 1.3 1.6 devam bence
    0.9 olmamış 0.5 olsaymış yakında vergileri düşürmek için araca motor da koymayacaklar. Taş devrindeki Fred Çakmaktaş'ın kullandığı araba gözümünün önüne geldi.
  • 12-03-2021, 13:45:53
    #16
    MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle her konuda birşeyler söyleyen çıkacak. Şuan yazacaklarım sadece kendi düşüncelerim ve tecrübelerim, aracı övmek veya alın demek için tavsiyem değil yanlış anlaşılmasın lütfen.

    Öncelikli olarak kiralık araçların bakımı zamanında dahi yapılsa çok şöför değiştiğinden ve pek ilgisiz kaldıklarından emin olun yakıtlarında oynama oluyor. 1 ay önce kaza yaptım,kasko ikame olarak 1.5 dizel clio gönderdi henüz 27 bindeydi. 10 gün boyunca kullandım ve sürekli aktif olarak. 1.5 dizel motorların az yaktığını hepimiz biliyoruz. Aralıksız sabitleyici ile birkaç saat uzun yolda durmaksızın 90 bandında gitmeme rağmen maximum 1.5 motordan 4.5 civarı tüketim bile beklemek çokken araç 5.8 litre altına inmedi yakıt olarak. Araç şahane ama hor kullanım ve bakım önemli tabiki. Bunun gibi benzer sebeplerden yakıtı üzmüş olabilir sizi.

    Ben şahsen 2019 aralık ayında 0.9tce symbol aldım ve tam 13 ay kullandım 32.000 kilometre. Şehir içi eco modda agresif kullanım dahil 5.9.(büyükşehir yoğun trafik) Şehirlerasında maalesef maximum 95-100 kullanım olursa sizi üzmez otoyolda 90-100 arası 4.2lere kadar düştüm. Buda bakım ve kullanışla kaynaklı tabi. Doğal olarak benimde düşüncem 1.5 dizelden az yakıyormuş dedirtti ister istemez deneyimleme yapınca. Ama böyle olmadığını tahmin ediyorum az çok araçtan kaynaklı olduğu için. 100 ve üstü her hızda sizi üzer. Ama baktığımızda her araç bu hızların üstünde yakar

    Şuan 1.3TCE motor kullanıcısıyım. Görüp duyabileceğiniz kullanmayan herkeste bile 1.3TCE çok yakıyor sözü var. ortalama 9'un altına inmiyor diyenmi dersiniz. Bunla övünenmi. Rodaj diyenmi. Şuan aracım 3.000km'de ve bu ortalamaları hiç görmedim. Maximum 6.1 oda otoyolda hız denemesi yaptığım için diyebilirim.

    Gidip 7-12 yaşındaki arabalara yüksek paralar vermektense sıfır veya sıfıra yakın 0.9TCE tercih ettim çok şükür üzmedi diyebilirim. Sadece tecrübe ve düşüncelerimi ilettim, bahsettiğim gibi 0.9Tce motor övüp alın demiyorum bilginize

    NOT: Buda benden çekilmiş bir video


    https://www.youtube.com/watch?v=CyzRmFqtWlY
    Çok teşekkür ederim yararlı bilgilerin için