MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.6 atmosferik veya 1.2 motorları önermem renoda hocam.

0.9 turbo, atmosferiklere kök söktürür, hem clio hem symbol olmak üzere kullandım bu motoru. Vergi yönünden avantajlı , bütçenize uygunsa yüksek modelli olacaktır muhtemel 2 senedir piyasada olan bir araç motoru. Şahsi fikrim olarak öneririm. Aklınızda takılan birşey varsa yardımcı olmak isterim. Sıfır alarak uzun süre kullandık yeni sattık sayılır.
Yakıt konusu hariç araba hoşuma gidiyor. Ben kullandığımda 300km yol yaptım 210TL benzin yaktım. Hani arkadaşlar sen ozaman araba kullanmayı bilmiyorsun, o kadar yakması imkansız dedi. ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım