Merhaba, bu arabayı kullanan var mı? Memnun musunuz?
ben bikere kiralamıştım, çok yakmıştı. Motoru küçük ama fazla yakıyor gibi.
Kasa motora göre ağır geliyor , çok yakıyor .
Bisiklet motoru mu bu Hocam? 1.5 1.3 1.6 devam bence
0.9 olmamış 0.5 olsaymış yakında vergileri düşürmek için araca motor da koymayacaklar. Taş devrindeki Fred Çakmaktaş'ın kullandığı araba gözümünün önüne geldi.