Merhaba, bu arabayı kullanan var mı? Memnun musunuz?
ben bikere kiralamıştım, çok yakmıştı. Motoru küçük ama fazla yakıyor gibi.
Clio 0.9 TCE alınır mı?
15
●267
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 11-03-2021, 23:01:53Yani arabadan fazla anlamam ama kiraladığım gün şaşırmıştım. kaçmaz, tıkanır gibi düşünüyordum. Baya iyiydi gücü.teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakıt konusunda endişelendim. - 11-03-2021, 23:04:24Üyeliği durdurulduşehirlerarası yaktıysan bi gariplik yok, bu motorun uzun yolda yakmaması tasarım mantığına aykırı.
- 11-03-2021, 23:07:20buhara mi dedi tam anlamadim reno bayisinde
1.0tce 146900 dusmus stok var
touch paket - 11-03-2021, 23:08:32Üyeliği durdurulduSen bu motorun eskiden kullanılan 1.6 atmosferik motorlardan daha güçsüz olduğunu düşünüyorsun herhaldeteknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım
