• 11-03-2021, 22:58:20
    #1
    Merhaba, bu arabayı kullanan var mı? Memnun musunuz?

    ben bikere kiralamıştım, çok yakmıştı. Motoru küçük ama fazla yakıyor gibi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Yakıt konusu hariç araba hoşuma gidiyor. Ben kullandığımda 300km yol yaptım 210TL benzin yaktım. Hani arkadaşlar sen ozaman araba kullanmayı bilmiyorsun, o kadar yakması imkansız dedi. ama gayet normal kullandım yani ne bastım ne çok devirli kullandım
      Kesinlikle her konuda birşeyler söyleyen çıkacak. Şuan yazacaklarım sadece kendi düşüncelerim ve tecrübelerim, aracı övmek veya alın demek için tavsiyem değil yanlış anlaşılmasın lütfen.

      Öncelikli olarak kiralık araçların bakımı zamanında dahi yapılsa çok şöför değiştiğinden ve pek ilgisiz kaldıklarından emin olun yakıtlarında oynama oluyor. 1 ay önce kaza yaptım,kasko ikame olarak 1.5 dizel clio gönderdi henüz 27 bindeydi. 10 gün boyunca kullandım ve sürekli aktif olarak. 1.5 dizel motorların az yaktığını hepimiz biliyoruz. Aralıksız sabitleyici ile birkaç saat uzun yolda durmaksızın 90 bandında gitmeme rağmen maximum 1.5 motordan 4.5 civarı tüketim bile beklemek çokken araç 5.8 litre altına inmedi yakıt olarak. Araç şahane ama hor kullanım ve bakım önemli tabiki. Bunun gibi benzer sebeplerden yakıtı üzmüş olabilir sizi.

      Ben şahsen 2019 aralık ayında 0.9tce symbol aldım ve tam 13 ay kullandım 32.000 kilometre. Şehir içi eco modda agresif kullanım dahil 5.9.(büyükşehir yoğun trafik) Şehirlerasında maalesef maximum 95-100 kullanım olursa sizi üzmez otoyolda 90-100 arası 4.2lere kadar düştüm. Buda bakım ve kullanışla kaynaklı tabi. Doğal olarak benimde düşüncem 1.5 dizelden az yakıyormuş dedirtti ister istemez deneyimleme yapınca. Ama böyle olmadığını tahmin ediyorum az çok araçtan kaynaklı olduğu için. 100 ve üstü her hızda sizi üzer. Ama baktığımızda her araç bu hızların üstünde yakar

      Şuan 1.3TCE motor kullanıcısıyım. Görüp duyabileceğiniz kullanmayan herkeste bile 1.3TCE çok yakıyor sözü var. ortalama 9'un altına inmiyor diyenmi dersiniz. Bunla övünenmi. Rodaj diyenmi. Şuan aracım 3.000km'de ve bu ortalamaları hiç görmedim. Maximum 6.1 oda otoyolda hız denemesi yaptığım için diyebilirim.

      Gidip 7-12 yaşındaki arabalara yüksek paralar vermektense sıfır veya sıfıra yakın 0.9TCE tercih ettim çok şükür üzmedi diyebilirim. Sadece tecrübe ve düşüncelerimi ilettim, bahsettiğim gibi 0.9Tce motor övüp alın demiyorum bilginize

      NOT: Buda benden çekilmiş bir video

      https://www.youtube.com/watch?v=CyzRmFqtWlY
  • 11-03-2021, 22:59:01
    #2
    Alo
    Üyeliği durduruldu
    Kasa motora göre ağır geliyor , çok yakıyor .
  • 11-03-2021, 22:59:05
    #3
    Bisiklet motoru mu bu Hocam? 1.5 1.3 1.6 devam bence
  • 11-03-2021, 23:01:53
    #4
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bisiklet motoru mu bu Hocam? 1.5 1.3 1.6 devam bence
    Yani arabadan fazla anlamam ama kiraladığım gün şaşırmıştım. kaçmaz, tıkanır gibi düşünüyordum. Baya iyiydi gücü.
    yakıt konusunda endişelendim.
  • 11-03-2021, 23:04:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şehirlerarası yaktıysan bi gariplik yok, bu motorun uzun yolda yakmaması tasarım mantığına aykırı.
  • 11-03-2021, 23:06:53
    #6
    şehir içi tüketim 7 lt/100km. karma tüketim 5.5lt/100 km
  • 11-03-2021, 23:07:20
    #7
    Platin üye
    buhara mi dedi tam anlamadim reno bayisinde
    1.0tce 146900 dusmus stok var
    touch paket
  • 11-03-2021, 23:08:09
    #8
    2014 1.2 benzinli var bende, pişmanım. Benzinlikten çıkmıyorum, iyi düşünün derim şu anda satmaya çabalıyorum arayan soranda yok
  • 11-03-2021, 23:08:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bisiklet motoru mu bu Hocam? 1.5 1.3 1.6 devam bence
    Sen bu motorun eskiden kullanılan 1.6 atmosferik motorlardan daha güçsüz olduğunu düşünüyorsun herhalde