• 10-03-2021, 16:31:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar, bir müşterim ptt şubesine benim adıma para gönderecekte ek masraf alınıyor mu? adrese değil direkt şubeye gönderse.
  • 10-03-2021, 16:34:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neden alınmasın Tekke olmadıklarına göre.

    https://www.ptt.gov.tr/Dokumanlar/Yu...vale(EK-1).pdf
  • 10-03-2021, 16:34:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlış anlamadıysam kargo ile gönderim yapılacak. PTT İle çalışıyorum, tüm kargo poşetlerinde değerli eşya taşınmaz diye bir yazı mevcut hocam.
    Cepbank vs. yapsa işinize gelmez mi?
  • 10-03-2021, 16:37:09
    #4
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamadıysam kargo ile gönderim yapılacak. PTT İle çalışıyorum, tüm kargo poşetlerinde değerli eşya taşınmaz diye bir yazı mevcut hocam.
    Cepbank vs. yapsa işinize gelmez mi?
    Kargo değil. Ptt'ye isim ve T.C. kimlik numarası ile para gönderilebiliyor şubeden çekilebilecek şekilde.
  • 10-03-2021, 16:38:19
    #5
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden alınmasın Tekke olmadıklarına göre.

    https://www.ptt.gov.tr/Dokumanlar/Yu...vale(EK-1).pdf
    bir nevi ücretini öğrenmek amaçlı açtım. daha önceden de gönderen oldu ama ücret ne kadar alındı bilgim olmadı.

    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamadıysam kargo ile gönderim yapılacak. PTT İle çalışıyorum, tüm kargo poşetlerinde değerli eşya taşınmaz diye bir yazı mevcut hocam.
    Cepbank vs. yapsa işinize gelmez mi?
    hocam yaşlı insanlar olunca anlamıyorlar maalesef atm ile banka ile yatıramıyorlar. ek olarak kargo değil havale diyelim.
  • 10-03-2021, 16:38:28
    #6
    Evet 4₺ GÖNDERİM ücreti alıyor.
    • Winman
    Winman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 16:40:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir nevi ücretini öğrenmek amaçlı açtım. daha önceden de gönderen oldu ama ücret ne kadar alındı bilgim olmadı.



    hocam yaşlı insanlar olunca anlamıyorlar maalesef atm ile banka ile yatıramıyorlar. ek olarak kargo değil havale diyelim.
    Orda yazıyor çok fazla sayılmaz masraflar. Eskiden çok kullanırdım ptt havalesini.