bir nevi ücretini öğrenmek amaçlı açtım. daha önceden de gönderen oldu ama ücret ne kadar alındı bilgim olmadı.
Yanlış anlamadıysam kargo ile gönderim yapılacak. PTT İle çalışıyorum, tüm kargo poşetlerinde değerli eşya taşınmaz diye bir yazı mevcut hocam.
Cepbank vs. yapsa işinize gelmez mi?
hocam yaşlı insanlar olunca anlamıyorlar maalesef atm ile banka ile yatıramıyorlar. ek olarak kargo değil havale diyelim.