bir nevi ücretini öğrenmek amaçlı açtım. daha önceden de gönderen oldu ama ücret ne kadar alındı bilgim olmadı.
hocam yaşlı insanlar olunca anlamıyorlar maalesef atm ile banka ile yatıramıyorlar. ek olarak kargo değil havale diyelim.
Orda yazıyor çok fazla sayılmaz masraflar. Eskiden çok kullanırdım ptt havalesini.