Yanlış anlamadıysam kargo ile gönderim yapılacak. PTT İle çalışıyorum, tüm kargo poşetlerinde değerli eşya taşınmaz diye bir yazı mevcut hocam.
Cepbank vs. yapsa işinize gelmez mi?