Teamspeak3 Server list emulator yapabilen varmı?
6
●65
- 07-03-2021, 15:05:20arkadaşlar merhabalar yeni bir teamspeak3 sunucumuz için orjinal teamspeak3 lisans satın aldık public bir ortam yaratmak istiyoruz fakat bazıları serverlistte bot ile 3000 kişi felan sokup en üstte gozukuyor ve tslerini dolduruyorlar. Bu konudan anlayan birisi yardımcı olabilir mi ? emulator scripti github'da paylaşılmış ama beceremedim açıkcası
- 07-03-2021, 17:28:4631.133.0.165 buyur reis beklerim onları denedim fakat olumsuz çalışmıyor hiç biriademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2021, 17:31:55Yarın gelicem mutlaka. Birde biz deneyelim.emretorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@yalinyalniz; - 07-03-2021, 17:33:01Beklerim çözebilirsek çok da mutlu olurum açıkcasıademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2021, 17:36:15emretorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemoongamingbotademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yazılımlar vardı Adem dostum ama GT banlar. - 07-03-2021, 17:42:58reis ilk etapta GT sokmayacağız rusya dan sunucu kiralayıp serverliste bot sokup user çekecegiz belli bir süre ondan sonra GT'ye geçecegiz zaten botu ana tsye sokmayacagız farklı tsden yönlendirme atılacak.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
