• 07-03-2021, 15:05:20
    #1
    arkadaşlar merhabalar yeni bir teamspeak3 sunucumuz için orjinal teamspeak3 lisans satın aldık public bir ortam yaratmak istiyoruz fakat bazıları serverlistte bot ile 3000 kişi felan sokup en üstte gozukuyor ve tslerini dolduruyorlar. Bu konudan anlayan birisi yardımcı olabilir mi ? emulator scripti github'da paylaşılmış ama beceremedim açıkcası
  • 07-03-2021, 17:23:10
    #2
    Godzilla tarzında bot atan programlar var hocam onlar olmuyor mu?
    TS ip atarsanız uğramak isterim.
  • 07-03-2021, 17:28:46
    #3
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godzilla tarzında bot atan programlar var hocam onlar olmuyor mu?
    TS ip atarsanız uğramak isterim.
    31.133.0.165 buyur reis beklerim onları denedim fakat olumsuz çalışmıyor hiç biri
  • 07-03-2021, 17:31:55
    #4
    emretorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31.133.0.165 buyur reis beklerim onları denedim fakat olumsuz çalışmıyor hiç biri
    Yarın gelicem mutlaka. Birde biz deneyelim.
    @yalinyalniz;
  • 07-03-2021, 17:33:01
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın gelicem mutlaka. Birde biz deneyelim.
    @yalinyalniz;
    Beklerim çözebilirsek çok da mutlu olurum açıkcası
  • 07-03-2021, 17:36:15
    #6
    emretorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhabalar yeni bir teamspeak3 sunucumuz için orjinal teamspeak3 lisans satın aldık public bir ortam yaratmak istiyoruz fakat bazıları serverlistte bot ile 3000 kişi felan sokup en üstte gozukuyor ve tslerini dolduruyorlar. Bu konudan anlayan birisi yardımcı olabilir mi ? emulator scripti github'da paylaşılmış ama beceremedim açıkcası
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godzilla tarzında bot atan programlar var hocam onlar olmuyor mu?
    TS ip atarsanız uğramak isterim.
    moongamingbot
    Yazılımlar vardı Adem dostum ama GT banlar.
  • 07-03-2021, 17:42:58
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moongamingbot
    Yazılımlar vardı Adem dostum ama GT banlar.
    reis ilk etapta GT sokmayacağız rusya dan sunucu kiralayıp serverliste bot sokup user çekecegiz belli bir süre ondan sonra GT'ye geçecegiz zaten botu ana tsye sokmayacagız farklı tsden yönlendirme atılacak.