emretorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar merhabalar yeni bir teamspeak3 sunucumuz için orjinal teamspeak3 lisans satın aldık public bir ortam yaratmak istiyoruz fakat bazıları serverlistte bot ile 3000 kişi felan sokup en üstte gozukuyor ve tslerini dolduruyorlar. Bu konudan anlayan birisi yardımcı olabilir mi ? emulator scripti github'da paylaşılmış ama beceremedim açıkcası
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godzilla tarzında bot atan programlar var hocam onlar olmuyor mu?
TS ip atarsanız uğramak isterim.
moongamingbot
Yazılımlar vardı Adem dostum ama GT banlar.