arkadaşlar merhabalar yeni bir teamspeak3 sunucumuz için orjinal teamspeak3 lisans satın aldık public bir ortam yaratmak istiyoruz fakat bazıları serverlistte bot ile 3000 kişi felan sokup en üstte gozukuyor ve tslerini dolduruyorlar. Bu konudan anlayan birisi yardımcı olabilir mi ? emulator scripti github'da paylaşılmış ama beceremedim açıkcası