yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
moongamingbot
Yazılımlar vardı Adem dostum ama GT banlar.
reis ilk etapta GT sokmayacağız rusya dan sunucu kiralayıp serverliste bot sokup user çekecegiz belli bir süre ondan sonra GT'ye geçecegiz zaten botu ana tsye sokmayacagız farklı tsden yönlendirme atılacak.