• 05-03-2021, 17:02:54
    #1
    Selamünaleyküm gardaşlarım. Ailemde 3 kişi kurban bayramında covid oldu. Ben ise ardından test yaptırdım ve hep negatif çıktı. Sporcuyum ve sürekli gezen birisiyim. Üzülerek söylemek gerekir ise sigara da kullanıyorum. Hiçbir tanı yaşamadım çok şükür yani geçirmedim diye biliyorum. Fakat Son 2-2.5 aydır koku ve tat kaybı yaşamaktayım. Örnek veriyorum... Elmanın tadını veya bir parfümun kokusunu 10 üzerinde 6 gibi bir değerinde alıyorum. Doktora gitmedim. Düşünceleriniz ve öneriniz nedir? Sevgiler.
  • 05-03-2021, 17:04:07
    #2
    doktora git yüzde 90 covid
  • 05-03-2021, 17:04:14
    #3
    Muhtemelen psikolojiktir, yine de test yaptırmanızı tavsiye ederim taşıyıcı olabilirsiniz.
  • 05-03-2021, 17:04:55
    #4
    AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktora git yüzde 90 covid
    2-2.5 aydır süren bir durum yalnız bu. Dezenfektan vs diye geçiştirdim veya psikolojik olarak düşündüm.
  • 05-03-2021, 17:06:01
    #5
    bu süreçte belki onlarca,yüzlerce kişiye covid bulaştırdın gerçekten bu kadarı çok fazla
  • 05-03-2021, 17:06:04
    #6
    Covid geçirdikten sonrada tat ve koku kaybı hemen geçmiyorr 1-2 ay sürüyor. O nedenle covid geçirmiş olabilirsiniz, ancak etkisi üzerinizde fazla olmamıştır. Testede çok güvenmeyin derim yada ard arda 1-2 kez test yaptırın. Covidin ana etkilerinin dışında, baş ağrısı, vücutta ağrı ( Kas ağrısı sırt ağrısı gibi) bulunuyorsa bunlarda belirtileri olabiliyor. Ateş ve öksürük yok diye covid değilim dememenizde fayda var
  • 05-03-2021, 17:06:35
    #7
    Ağız yarası için gargara kullandıysanız ondan olabilir, bazı gargaralar geçici süreli tat kayıbı yaşatıyor.
  • 05-03-2021, 17:07:40
    #8
    arkadaşlar daha öncede yazdım.

    bazı covid olanlar testte çıkmıyor. ilaçlı rontgen ( Tomoğrafi sanırım ) çektirmen gerekiyor. ciğerlere bakarak anlaşılıyor.
  • 05-03-2021, 17:07:44
    #9
    mrdeejay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Covid geçirdikten sonrada tat ve koku kaybı hemen geçmiyorr 1-2 ay sürüyor. O nedenle covid geçirmiş olabilirsiniz, ancak etkisi üzerinizde fazla olmamıştır. Testede çok güvenmeyin derim yada ard arda 1-2 kez test yaptırın. Covidin ana etkilerinin dışında, baş ağrısı, vücutta ağrı ( Kas ağrısı sırt ağrısı gibi) bulunuyorsa bunlarda belirtileri olabiliyor. Ateş ve öksürük yok diye covid değilim dememenizde fayda var
    Hocam inan çok fazla korunuyorum. Fakat hiçbir belirtiyi görmedim. Dezenfektan kullandığım için sürekli acaba onun bir etkisi mi diye düşündüm.