Koku ve Tat Kaybı Problemi?
11
●175
- 05-03-2021, 17:02:54Selamünaleyküm gardaşlarım. Ailemde 3 kişi kurban bayramında covid oldu. Ben ise ardından test yaptırdım ve hep negatif çıktı. Sporcuyum ve sürekli gezen birisiyim. Üzülerek söylemek gerekir ise sigara da kullanıyorum. Hiçbir tanı yaşamadım çok şükür yani geçirmedim diye biliyorum. Fakat Son 2-2.5 aydır koku ve tat kaybı yaşamaktayım. Örnek veriyorum... Elmanın tadını veya bir parfümun kokusunu 10 üzerinde 6 gibi bir değerinde alıyorum. Doktora gitmedim. Düşünceleriniz ve öneriniz nedir? Sevgiler.
- 05-03-2021, 17:04:552-2.5 aydır süren bir durum yalnız bu. Dezenfektan vs diye geçiştirdim veya psikolojik olarak düşündüm.AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2021, 17:06:04Covid geçirdikten sonrada tat ve koku kaybı hemen geçmiyorr 1-2 ay sürüyor. O nedenle covid geçirmiş olabilirsiniz, ancak etkisi üzerinizde fazla olmamıştır. Testede çok güvenmeyin derim yada ard arda 1-2 kez test yaptırın. Covidin ana etkilerinin dışında, baş ağrısı, vücutta ağrı ( Kas ağrısı sırt ağrısı gibi) bulunuyorsa bunlarda belirtileri olabiliyor. Ateş ve öksürük yok diye covid değilim dememenizde fayda var
- 05-03-2021, 17:06:35Ağız yarası için gargara kullandıysanız ondan olabilir, bazı gargaralar geçici süreli tat kayıbı yaşatıyor.
- 05-03-2021, 17:07:44Hocam inan çok fazla korunuyorum. Fakat hiçbir belirtiyi görmedim. Dezenfektan kullandığım için sürekli acaba onun bir etkisi mi diye düşündüm.mrdeejay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle