Covid geçirdikten sonrada tat ve koku kaybı hemen geçmiyorr 1-2 ay sürüyor. O nedenle covid geçirmiş olabilirsiniz, ancak etkisi üzerinizde fazla olmamıştır. Testede çok güvenmeyin derim yada ard arda 1-2 kez test yaptırın. Covidin ana etkilerinin dışında, baş ağrısı, vücutta ağrı ( Kas ağrısı sırt ağrısı gibi) bulunuyorsa bunlarda belirtileri olabiliyor. Ateş ve öksürük yok diye covid değilim dememenizde fayda var
Hocam inan çok fazla korunuyorum. Fakat hiçbir belirtiyi görmedim. Dezenfektan kullandığım için sürekli acaba onun bir etkisi mi diye düşündüm.