• 05-03-2021, 17:10:41
    #10
    EfegMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Eylül ayından beri koku alamıyorum, alıyorsam bile çoğu şeyi farklı alıyorum ben de. Sucuk, soğan vb bunları yiyemiyorum zehir gibi geliyor tadları
    Bende "beğenmeme" olarak değilde, nedenini anlamadım yani. Değişik bir ambiyans işte... Çok sağol gardaşım
  • 05-03-2021, 17:16:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yüzde yüz covid pozitif olmuşsun. Bunun şöylesi böylesi yok koku ve tat kayıpları en net olan subjektif bulgular arasında yer alıyor. Gidip ac tomo çektirin.
  • 05-03-2021, 17:17:53
    #12
    gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde yüz covid pozitif olmuşsun. Bunun şöylesi böylesi yok koku ve tat kayıpları en net olan subjektif bulgular arasında yer alıyor. Gidip ac tomo çektirin.
    peki halen covid devam ediyor mu demek oluyor bu. 2 aydır aynı durum yani.