EfegMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Eylül ayından beri koku alamıyorum, alıyorsam bile çoğu şeyi farklı alıyorum ben de. Sucuk, soğan vb bunları yiyemiyorum zehir gibi geliyor tadları
Bende "beğenmeme" olarak değilde, nedenini anlamadım yani. Değişik bir ambiyans işte... Çok sağol gardaşım