Selamünaleyküm gardaşlarım. Ailemde 3 kişi kurban bayramında covid oldu. Ben ise ardından test yaptırdım ve hep negatif çıktı. Sporcuyum ve sürekli gezen birisiyim. Üzülerek söylemek gerekir ise sigara da kullanıyorum. Hiçbir tanı yaşamadım çok şükür yani geçirmedim diye biliyorum. Fakat Son 2-2.5 aydır koku ve tat kaybı yaşamaktayım. Örnek veriyorum... Elmanın tadını veya bir parfümun kokusunu 10 üzerinde 6 gibi bir değerinde alıyorum. Doktora gitmedim. Düşünceleriniz ve öneriniz nedir? Sevgiler.