• 25-02-2021, 17:34:41
    #1
    Hangi marka mamayı kullanıyorsunuz?
    Kedinin tüylerini dökmemesi için kullandığınız bir ürün veya ilaç var mı?
    Veteriner hap verdi ama pek etkisi yok gibi. Vitamin ilacıymış. Bu konuda çözüm bulabilen var mı?
    Teşekkürler
  • 25-02-2021, 17:35:15
    #2
    Muhakkak vitamin kullanmaya devam ediniz farklı bir şey kullanmayın
  • 25-02-2021, 17:37:40
    #3


    Yavru kedi sahibi olduğum için ;
    Royal Canin Kitten 36 Yavru Kedi Maması kullanıyorum. Şuana kadar gayet de memnunum. 12 aya kadar bunu kullanıp, daha sonrası için de bu marka ile devam edeceğim. Size de öneririm.
  • 25-02-2021, 17:37:45
    #4
    sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhakkak vitamin kullanmaya devam ediniz farklı bir şey kullanmayın
    Anladım teşekkürler
  • 25-02-2021, 17:38:04
    #5
    Yağ oranı yüksek olan mamaları tavsiye ediyorlar. Özellikle balıklı olanlar
  • 25-02-2021, 17:38:27
    #6
    DeadLyroad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavru kedi sahibi olduğum için ;
    Royal Canin Kitten 36 Yavru Kedi Maması kullanıyorum. Şuana kadar gayet de memnunum. 12 aya kadar bunu kullanıp, daha sonrası için de bu marka ile devam edeceğim. Size de öneririm.
    Tamamdır. TeÅŸekkürler 😊
  • 25-02-2021, 17:38:54
    #7
    Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağ oranı yüksek olan mamaları tavsiye ediyorlar. Özellikle balıklı olanlar
    Anladım. Çok teşekkürler
  • 25-02-2021, 17:40:28
    #8
    Veteriner verdiyse mutlaka değerleri düşüktür veya istisnai bir durum vardır aksatmayınız öncelikle.
    Kedinizin tüy dökmemesi için kesin bir çözüm yok onu baştan söyleyeyim. 15 Senedir kediler ve köpeklere bakıyorum buradan çıkan deneyimlerim ile vereceğim önerileri
    Burada en dikkat etmeniz gereken şey kedinizi düzenli olarak tarayıp taramadığınız. Eldiven vs gibi şeylerle değil normal Tüy Tarağı ile özenli taramaya dikkat edin. Üstünde kalan tüyleri sadece eldiven ile alınız.
    Vitamin kedinin tüylerini daha sağlıklı hale getireceği için tüy dökmesini azaltacaktır. Küçük dostlarımız yılda 2 defa postunu değiştirir özellikle bahara doğru daha çok görülüyor bu tüy dökme merasimi.
    Kedinize 2 haftada 1 adet olmak üzere yumurta sarısı takviyesi yapabilirsiniz ama mutlaka pişmiş olacak. Fazla kaçırmamaya dikkat edin lütfen. Onun dışında Royal Canin ve Purina mamalarını kullanabilirsiniz.

    Bizim ufaklıkta burada

  • 25-02-2021, 17:40:41
    #9
    sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhakkak vitamin kullanmaya devam ediniz farklı bir şey kullanmayın
    Yaklaşık 6 aydır bizimle kedi. Acaba yalamasını nasıl önleyebiliriz 😁