Hangi marka mamayı kullanıyorsunuz?
Kedinin tüylerini dökmemesi için kullandığınız bir ürün veya ilaç var mı?
Veteriner hap verdi ama pek etkisi yok gibi. Vitamin ilacıymış. Bu konuda çözüm bulabilen var mı?
Teşekkürler
Kedi sahibi olanlara sorum var.
25
●239
- 25-02-2021, 17:34:41
- 25-02-2021, 17:35:15Muhakkak vitamin kullanmaya devam ediniz farklı bir şey kullanmayın
- 25-02-2021, 17:37:40
Yavru kedi sahibi olduğum için ;
Royal Canin Kitten 36 Yavru Kedi Maması kullanıyorum. Şuana kadar gayet de memnunum. 12 aya kadar bunu kullanıp, daha sonrası için de bu marka ile devam edeceğim. Size de öneririm. - 25-02-2021, 17:37:45Anladım teşekkürlersosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2021, 17:38:27Tamamdır. TeÅŸekkürler 😊DeadLyroad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2021, 17:38:54Anladım. Çok teşekkürlerSagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2021, 17:40:28Veteriner verdiyse mutlaka değerleri düşüktür veya istisnai bir durum vardır aksatmayınız öncelikle.
Kedinizin tüy dökmemesi için kesin bir çözüm yok onu baştan söyleyeyim. 15 Senedir kediler ve köpeklere bakıyorum buradan çıkan deneyimlerim ile vereceğim önerileri
Burada en dikkat etmeniz gereken şey kedinizi düzenli olarak tarayıp taramadığınız. Eldiven vs gibi şeylerle değil normal Tüy Tarağı ile özenli taramaya dikkat edin. Üstünde kalan tüyleri sadece eldiven ile alınız.
Vitamin kedinin tüylerini daha sağlıklı hale getireceği için tüy dökmesini azaltacaktır. Küçük dostlarımız yılda 2 defa postunu değiştirir özellikle bahara doğru daha çok görülüyor bu tüy dökme merasimi.
Kedinize 2 haftada 1 adet olmak üzere yumurta sarısı takviyesi yapabilirsiniz ama mutlaka pişmiş olacak. Fazla kaçırmamaya dikkat edin lütfen. Onun dışında Royal Canin ve Purina mamalarını kullanabilirsiniz.
Bizim ufaklıkta burada

- 25-02-2021, 17:40:41Yaklaşık 6 aydır bizimle kedi. Acaba yalamasını nasıl önleyebiliriz 😁sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


