mraydinalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kedinize de geçmiş olsun
25
●239
) en dikkat ettiğimiz şey tüyleri dönemsel tüy dökmeler olabiliyor özellikle bahar aylarına girerken ve kış aylarına girerken. ben hala kedime royal canin kitten veriyorum bu mama ben kedimi ilk sahiplendiğimde veterinerimizin tavsiye ettiği bir mamaydı. Yarışmada ödül sonrası bir çok sponsorluk teklifi geldi özellikle mama konusunda acana orjin hills gibi markalar mamalar gönderdiler fakat veterinerimiz bunlar arasından sadece orijin olanı kullanmamızı tavsiye etti. fakat oda sürdürülebilirlik açısından malesef zor kilosu çok pahalı bir mama. Yavrular büyüyesiye kadar royal canin kittlenla devam edip daha sonrasında %75+25 - %50+50 - %25+75 - sonrasında da 100 şekilde royal canini persiana geçiceğim fakat size tavsiyem minimum 1.5 - 2 yaşına kadar royal canin kitten kullanmanız.
Yine de çok teşekkürler.