gceylan4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yaklasık 1.5 yaşına yeni doğum yapmış bir kedim var safkan iran kedisi (yurt dışı güzellik ödüllü bir kedi ) en dikkat ettiğimiz şey tüyleri dönemsel tüy dökmeler olabiliyor özellikle bahar aylarına girerken ve kış aylarına girerken. ben hala kedime royal canin kitten veriyorum bu mama ben kedimi ilk sahiplendiğimde veterinerimizin tavsiye ettiği bir mamaydı. Yarışmada ödül sonrası bir çok sponsorluk teklifi geldi özellikle mama konusunda acana orjin hills gibi markalar mamalar gönderdiler fakat veterinerimiz bunlar arasından sadece orijin olanı kullanmamızı tavsiye etti. fakat oda sürdürülebilirlik açısından malesef zor kilosu çok pahalı bir mama. Yavrular büyüyesiye kadar royal canin kittlenla devam edip daha sonrasında %75+25 - %50+50 - %25+75 - sonrasında da 100 şekilde royal canini persiana geçiceğim fakat size tavsiyem minimum 1.5 - 2 yaşına kadar royal canin kitten kullanmanız.
ufak bir not market mamalarını kesinlikle kullanmayın
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim hocam 😊 tavsiyelerinize uyacağım.