DeadLyroad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavru kedi sahibi olduğum için ;
Royal Canin Kitten 36 Yavru Kedi Maması kullanıyorum. Şuana kadar gayet de memnunum. 12 aya kadar bunu kullanıp, daha sonrası için de bu marka ile devam edeceğim. Size de öneririm.
Tamamdır. Teşekkürler 😊