Yavru kedi sahibi olduğum için ;
Royal Canin Kitten 36 Yavru Kedi Maması kullanıyorum. Şuana kadar gayet de memnunum. 12 aya kadar bunu kullanıp, daha sonrası için de bu marka ile devam edeceğim. Size de öneririm.