Konu
Kedi sahibi olanlara sorum var.
25-02-2021, 17:37:40
#3
DeadLyroad
Yavru kedi sahibi olduğum için ;
Royal Canin Kitten 36 Yavru Kedi Maması kullanıyorum. Şuana kadar gayet de memnunum. 12 aya kadar bunu kullanıp, daha sonrası için de bu marka ile devam edeceğim. Size de öneririm.