• 20-02-2021, 21:35:41
    #1
    arkadaşlar bu bağ kuru ödemek zorunda mıyız ? hiç kayıt olmasak ne olur
  • Kabul Edilen Cevap
    • Bağ Kur şahıs şirketi kurmanızla otomatik açılır zaten. Ödemesseniz borç birikir.
  • 20-02-2021, 21:37:49
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bağ Kur şahıs şirketi kurmanızla otomatik açılır zaten. Ödemesseniz borç birikir.
  • 20-02-2021, 21:39:13
    #3
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağ Kur şahıs şirketi kurmanızla otomatik açılır zaten. Ödemesseniz borç birikir.
    hocam peki ödemediğimiz her ay için faiz geliyor mu?
  • 20-02-2021, 21:42:37
    #4
    hex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki ödemediğimiz her ay için faiz geliyor mu?
    Gelir, geliyor yani
  • 20-02-2021, 21:44:18
    #5
    Pandemi konusunda bağkur olayına bir indirim, öteleme, yapılandırma gibi durumlar soz konusu değil mi? Hani esnafa destek vardı vs vs neler oldu bu alanda bilen var mı?
  • 20-02-2021, 21:52:22
    #6
    Kurumsal PLUS
    hex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu bağ kuru ödemek zorunda mıyız ? hiç kayıt olmasak ne olur
    📌İşletme açılışıyla birlikte zaruri olarak bağkurunuz açılır
    📌Ödemezseniz faiz işler. İleride çıkabilecek af yasasıyla biriken borcu sildirebilirsiniz.
    📌Ayrıca yeni sonlanan bir af vardı Kasım2020 dönemine kadar olan borçları isteyenler sildirdi.
    📌Cumhurbaşkanı kararnamesiyle eğer bağkur borcu olanlar varsa Aralık 2021 e kadar sağlıktan faydalanabilirler.
  • 20-02-2021, 22:08:33
    #7
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    📌İşletme açılışıyla birlikte zaruri olarak bağkurunuz açılır
    📌Ödemezseniz faiz işler. İleride çıkabilecek af yasasıyla biriken borcu sildirebilirsiniz.
    📌Ayrıca yeni sonlanan bir af vardı Kasım2020 dönemine kadar olan borçları isteyenler sildirdi.
    📌Cumhurbaşkanı kararnamesiyle eğer bağkur borcu olanlar varsa Aralık 2021 e kadar sağlıktan faydalanabilirler.
    Sabit faiz işleyen borcu egale edip, dokunmayıp veya yardımcı olmayıp, sağlıktan yararlanma olayı da ayrı bir komik.

    Ayrıca hastanede tanımıyorlar bu kararname olayını, baya cebimden yaptırdım herşeyi. Sgk'ya şikayete gittim yapmiyorlarsa bir şey yapamayız deyip kestirip atıyorlar.

    Ne derseniz deyin muhasebe onaylamiyor, ayrıca onaylasa da zaten tetkik ve görüntüleme gibi konuları borcu olanlar yine birebir özel ücretlendirme ile hallediyor. İlaçlar da aynı sekilde yardım yok. Sadece muayenede yardımı var.

    Bağkur ödesem borcu sildirsem ayrı, ödemeden af beklesem ayrı. Devletin faydasını görmek ister bu gönül.