arkadaşlar bu bağ kuru ödemek zorunda mıyız ?

hiç kayıt olmasak ne olur
📌İşletme açılışıyla birlikte zaruri olarak bağkurunuz açılır
📌Ödemezseniz faiz işler. İleride çıkabilecek af yasasıyla biriken borcu sildirebilirsiniz.
📌Ayrıca yeni sonlanan bir af vardı Kasım2020 dönemine kadar olan borçları isteyenler sildirdi.
📌Cumhurbaşkanı kararnamesiyle eğer bağkur borcu olanlar varsa Aralık 2021 e kadar sağlıktan faydalanabilirler.