Konu
Bağ-Kur hakkında bir sorum var
20-02-2021, 21:39:13
#3
hex
Murat_Sencan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bağ Kur şahıs şirketi kurmanızla otomatik açılır zaten. Ödemesseniz borç birikir.
hocam peki ödemediğimiz her ay için faiz geliyor mu?