Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağ Kur şahıs şirketi kurmanızla otomatik açılır zaten. Ödemesseniz borç birikir.
hocam peki ödemediğimiz her ay için faiz geliyor mu?