📌İşletme açılışıyla birlikte zaruri olarak bağkurunuz açılır
📌Ödemezseniz faiz işler. İleride çıkabilecek af yasasıyla biriken borcu sildirebilirsiniz.
📌Ayrıca yeni sonlanan bir af vardı Kasım2020 dönemine kadar olan borçları isteyenler sildirdi.
📌Cumhurbaşkanı kararnamesiyle eğer bağkur borcu olanlar varsa Aralık 2021 e kadar sağlıktan faydalanabilirler.
Sabit faiz işleyen borcu egale edip, dokunmayıp veya yardımcı olmayıp, sağlıktan yararlanma olayı da ayrı bir komik.
Ayrıca hastanede tanımıyorlar bu kararname olayını, baya cebimden yaptırdım herşeyi. Sgk'ya şikayete gittim yapmiyorlarsa bir şey yapamayız deyip kestirip atıyorlar.
Ne derseniz deyin muhasebe onaylamiyor, ayrıca onaylasa da zaten tetkik ve görüntüleme gibi konuları borcu olanlar yine birebir özel ücretlendirme ile hallediyor. İlaçlar da aynı sekilde yardım yok. Sadece muayenede yardımı var.
Bağkur ödesem borcu sildirsem ayrı, ödemeden af beklesem ayrı. Devletin faydasını görmek ister bu gönül.