Selam arkadaÅŸlar.
Google Play consol'e uygulama eklemek için ;
2. Kullanıcı iznini " Yönetici " olarak mı vermek gerek yoksa " kullanıcı " olarak mı izni vermek gerek .
Teşekkürler iyi forumlar
Play Consol'e 2. Kullanici ile ilgili bir soru
4
●24
- Kabul Edilen Cevap
- 1 BeÄŸeni
-
- 17-02-2021, 16:26:42Üyeliği durdurulduHocam yani ikinci kullanıcının neleri yapmasını istiyosunuz, eğer uygulama silme güncelleme kullanıcı ekleme vs tüm herşeyi yapabilmesini istiyosanız o zaman yönetici olarak izin verin,
ama sadece atıyorum raporlara bakıcaksa yonetici olarak izin vermenize gerek yok, - 17-02-2021, 16:49:50Sadece uygulamayı yükleyecek hocam.itsyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 16:55:33Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Üyeliği durdurulduHocam o zaman yonetici izni vermeyin, normal izinde sürümlerle ilgili olan kısmın iznini vermeniz yeterliErakuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 17:08:32Cevabınız için teşekkürler hocamitsyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle