• 17-02-2021, 16:14:12
    #1
    Selam arkadaÅŸlar.

    Google Play consol'e uygulama eklemek için ;

    2. Kullanıcı iznini " Yönetici " olarak mı vermek gerek yoksa " kullanıcı " olarak mı izni vermek gerek .

    Teşekkürler iyi forumlar
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 BeÄŸeni
      Erakuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Sadece uygulamayı yükleyecek hocam.
      Hocam o zaman yonetici izni vermeyin, normal izinde sürümlerle ilgili olan kısmın iznini vermeniz yeterli
  • 17-02-2021, 16:26:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam yani ikinci kullanıcının neleri yapmasını istiyosunuz, eğer uygulama silme güncelleme kullanıcı ekleme vs tüm herşeyi yapabilmesini istiyosanız o zaman yönetici olarak izin verin,
    ama sadece atıyorum raporlara bakıcaksa yonetici olarak izin vermenize gerek yok,
  • 17-02-2021, 16:49:50
    #3
    itsyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yani ikinci kullanıcının neleri yapmasını istiyosunuz, eğer uygulama silme güncelleme kullanıcı ekleme vs tüm herşeyi yapabilmesini istiyosanız o zaman yönetici olarak izin verin,
    ama sadece atıyorum raporlara bakıcaksa yonetici olarak izin vermenize gerek yok,
    Sadece uygulamayı yükleyecek hocam.
  • 17-02-2021, 16:55:33
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    Erakuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece uygulamayı yükleyecek hocam.
    Hocam o zaman yonetici izni vermeyin, normal izinde sürümlerle ilgili olan kısmın iznini vermeniz yeterli
  • 17-02-2021, 17:08:32
    #5
    itsyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o zaman yonetici izni vermeyin, normal izinde sürümlerle ilgili olan kısmın iznini vermeniz yeterli
    Cevabınız için teşekkürler hocam