Erakuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece uygulamayı yükleyecek hocam.
Hocam o zaman yonetici izni vermeyin, normal izinde sürümlerle ilgili olan kısmın iznini vermeniz yeterli