Selam arkadaşlar.

Google Play consol'e uygulama eklemek için ;

2. Kullanıcı iznini " Yönetici " olarak mı vermek gerek yoksa " kullanıcı " olarak mı izni vermek gerek .

Teşekkürler iyi forumlar