Konu
Play Consol'e 2. Kullanici ile ilgili bir soru
17-02-2021, 16:14:12
#1
Erakuman
Selam arkadaşlar.
Google Play consol'e uygulama eklemek için ;
2. Kullanıcı iznini " Yönetici " olarak mı vermek gerek yoksa " kullanıcı " olarak mı izni vermek gerek .
Teşekkürler iyi forumlar