Hocam yani ikinci kullanıcının neleri yapmasını istiyosunuz, eğer uygulama silme güncelleme kullanıcı ekleme vs tüm herşeyi yapabilmesini istiyosanız o zaman yönetici olarak izin verin,
ama sadece atıyorum raporlara bakıcaksa yonetici olarak izin vermenize gerek yok,