Valla bende öyleyim hocam ondan kararsız kaldım da alette hiç çizik yok o çok çekti beni
hocam eğer oturduğunu yerde yollar düzgünse öyle bişi alın. Yollar çukurlu vesaire ise çekin altınıza bi tane öküz gibi dağ bisikleti siz onu sürmeyin o sizi sürsün Şimdiye kadar sürekli dağ bisikleti kullandım ağırlığı dışında sorun yok kullanımı çok rahat.
hocam eğer oturduğunu yerde yollar düzgünse öyle bişi alın. Yollar çukurlu vesaire ise çekin altınıza bi tane öküz gibi dağ bisikleti siz onu sürmeyin o sizi sürsün Şimdiye kadar sürekli dağ bisikleti kullandım ağırlığı dışında sorun yok kullanımı çok rahat.
Adana'da 3 yıl sürdüm mazgallar, kasisler durumun farkındayım ama tutkusu başka be hocam