Valla bende öyleyim hocam ondan kararsız kaldım da alette hiç çizik yok o çok çekti beni
hocam eğer oturduğunu yerde yollar düzgünse öyle bişi alın. Yollar çukurlu vesaire ise çekin altınıza bi tane öküz gibi dağ bisikleti siz onu sürmeyin o sizi sürsün

Şimdiye kadar sürekli dağ bisikleti kullandım ağırlığı dışında sorun yok kullanımı çok rahat.