leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herkesin renk zevki farklı, ben koyu siyah gri mavi tonlarını seviyorum bisiklette. Sizin kararınız ne olur bilmem.
Valla bende öyleyim hocam ondan kararsız kaldım da alette hiç çizik yok o çok çekti beni