hocam eğer oturduğunu yerde yollar düzgünse öyle bişi alın. Yollar çukurlu vesaire ise çekin altınıza bi tane öküz gibi dağ bisikleti siz onu sürmeyin o sizi sürsün

Şimdiye kadar sürekli dağ bisikleti kullandım ağırlığı dışında sorun yok kullanımı çok rahat.
Adana'da 3 yıl sürdüm mazgallar, kasisler durumun farkındayım ama tutkusu başka be hocam