Özetle bana ceza kestiler %100 haklı olmama rağmen hiç bir kanıt olmasına rağmen cezayı iptal etmediler mahkeme kararınca ödemeye mahkum ettiler ve bu mahkeme karar süresince cezaya faiz bindi bu faizi nasıl devre dışı bırakırım?
ama her yönden haksızlığa uğradığımı hissediyorum sonuçta dava sürecinde idi devletin otomatikman faiz koymaması gerekiyordu
Yapmanız gereken şey indirimli haliyle cezayı ödemek sonrasında dava yoluna gitmekti. Böylelikle faiz sorunu olmayacağı gibi erken ödeme indiriminden de yararlanırdınız.