fatihbey00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama her yönden haksızlığa uğradığımı hissediyorum sonuçta dava sürecinde idi devletin otomatikman faiz koymaması gerekiyordu
Yapmanız gereken şey indirimli haliyle cezayı ödemek sonrasında dava yoluna gitmekti. Böylelikle faiz sorunu olmayacağı gibi erken ödeme indiriminden de yararlanırdınız.