avcanbektekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakamazsınız.
ama her yönden haksızlığa uğradığımı hissediyorum sonuçta dava sürecinde idi devletin otomatikman faiz koymaması gerekiyordu