Özetle bana ceza kestiler %100 haklı olmama rağmen hiç bir kanıt olmasına rağmen cezayı iptal etmediler mahkeme kararınca ödemeye mahkum ettiler ve bu mahkeme karar süresince cezaya faiz bindi bu faizi nasıl devre dışı bırakırım?