Onurlu Patron Yok mu ?
30
●907
- 11-02-2021, 11:12:17Hocam gerçekten yoruldum insanlardan artık ya.ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam parmak okutmaya benim itirazım yok. Ama kul hakkı sadece bize işliyor ona sıra gelince kul hakkının hiç önemi yok erken mi gelmişsin geç mi çıkmışsın umrunda bile değil.Allah sorsun ne diyimkiglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-02-2021, 11:13:3815 senedir iş hayatının içindeyim. Bu ülkede emekçi olmak gerçekten çok zor.
Maaş kesintisi, yolsuzluk, sigortasız adam çalıştırma, sigortayı düşük gösterme, kullanılan hammaddeden çalma, kötü yemek, küfür, dayak, bayan çalışana taciz, çocuk işçi... Say say bitmez.
Bunların hepsini gördüm.
Hakkını arayacak kadar bilinçli olan, saf adamlarla değiştirilir. Sana iş yoktur ama kapıda bekleyen her zaman vardır.
Bilmem anlatabildim mi? - 11-02-2021, 11:16:07O kadar iyi anlattın ki hocam. İşte ben de bu yüzden yıllardır önlemimi buna göre aldım. Az kaldı bu pisliklerin elinden kurtulmaya az...Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 11:20:15hocam geçmiş olsun. yıllardır çalışırım ama dediğin profille karşı karşıya hiç gelmedim. tam tersi nazar değmesin, şimdiye kadar yatamadım desem yeridir. kafa dinleyeyim çalışmayayım desem bile birisi evimden zorla alır çalıştırırdı beni
eyvallahınız olmasın, işinizi yapın kalanı problem değil. boş masa, boş bilgisayar olduktan sonra patronun bir kıymeti ne yazık ki yok. size ihtiyacı var para kazanmak için özetle. burada net olmak çok önemli, sorun varsa bildireceksin ya da karşıdaki bildirecek. düzeliyorsa düzeltirsin, düzelmiyorsa herkes yoluna bakar. saatlere riayet eden biri değilim ama işimi de hep eksiksiz yaparım. siz insanla muhattap olmamışsınız şimdiye kadar da o yüzden bu sıkıntı. - 11-02-2021, 11:20:27Hocam patron şirketteki herşeye vakıf, tüm bu sistemi kuran o.Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 11:22:14Hocam yaptığım işte zaten dakikaların hiç bir önemi yok. Ama yinede kurumsla şirket diye herkes gibi vaktinde gelip gidiyoruz. Ama böyle şeylere göz yummak benim zoruma gidiyor. İnş kendi işimi yapana kadar düzgün biriileri çıkar karşıma.iosayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 11:24:12Orta ölçekli firmaların teknik desteğini vermekteyim. yaşadığınız durumu oralarda gördüm. ve bir çok yöneticiyle fikir alış verişinde bulunup, bu olaylara şahit oldum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben patronun yaptığı kesintiyi doğru bulmuyorum. sonuçta geç kaldığınız kadarda geç çıkmışsınız onu oradan eşitlemesi lazımdı ama empati yapacak olursam, hiç bir çalışanımın ne geç gelmesini nede geç çıkmasını isterim. 5 dk erken gelsin, 5 dk erken çıksın derim. Bu olayı suistimal eden personel önce yazılı yada sözlü uyarırsın, devam eden aylar baktın olmuyor. o zaman kesintiye gidersin.