• 11-02-2021, 11:10:49
    #10
    Ben daha kötülerine denk geldim Allah kimseye yaşatmasın
  • 11-02-2021, 11:12:17
    #11
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok üzüldüm hocam, benim babam yıllardır en lüks mekanların yöneticiliğini müdürlüğünü vs. Yaptı fakat hiç böyle bir şey duymadım ben. Her zaman fazlasını verir eksiğini vermezdi yeter ki hak geçmesin diye.

    Benim de bu zamana kadar 2 iş deneyimim oldu staj ve şuan çalıştığım işim. Stajım da patronum çok çok iyi bir insandı asla erken geç maaş muhabbetleri yapmazdı.
    Şuanki patronum da işin bitince çıkabilirsin diyor. Bekleme boşuna yolun uzun diyor.
    Biraz sizin şanssızlığınız veya egolarını tatmin ediyorlar.
    Hocam gerçekten yoruldum insanlardan artık ya.

    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyeceğimi bilmiyorum. İşçinin parasından kesinti yapmak hoş değil. Disiplin elbette harika bir şey ama uyarırsın, işine gelmiyorsa işten çıkartırsın.
    Aslında bu çoğu yerde böyledir. Maalesef sistem bu şekilde işliyor.
    Hocam parmak okutmaya benim itirazım yok. Ama kul hakkı sadece bize işliyor ona sıra gelince kul hakkının hiç önemi yok erken mi gelmişsin geç mi çıkmışsın umrunda bile değil.Allah sorsun ne diyimki
  • 11-02-2021, 11:13:38
    #12
    15 senedir iş hayatının içindeyim. Bu ülkede emekçi olmak gerçekten çok zor.

    Maaş kesintisi, yolsuzluk, sigortasız adam çalıştırma, sigortayı düşük gösterme, kullanılan hammaddeden çalma, kötü yemek, küfür, dayak, bayan çalışana taciz, çocuk işçi... Say say bitmez.

    Bunların hepsini gördüm.

    Hakkını arayacak kadar bilinçli olan, saf adamlarla değiştirilir. Sana iş yoktur ama kapıda bekleyen her zaman vardır.

    Bilmem anlatabildim mi?
  • 11-02-2021, 11:16:07
    #13
    Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 senedir iş hayatının içindeyim. Bu ülkede emekçi olmak gerçekten çok zor.

    Maaş kesintisi, yolsuzluk, sigortasız adam çalıştırma, sigortayı düşük gösterme, kullanılan hammaddeden çalma, kötü yemek, küfür, dayak, bayan çalışana taciz, çocuk işçi... Say say bitmez.

    Bunların hepsini gördüm.

    Hakkını arayacak kadar bilinçli olan, saf adamlarla değiştirilir. Sana iş yoktur ama kapıda bekleyen her zaman vardır.

    Bilmem anlatabildim mi?
    O kadar iyi anlattın ki hocam. İşte ben de bu yüzden yıllardır önlemimi buna göre aldım. Az kaldı bu pisliklerin elinden kurtulmaya az...
  • 11-02-2021, 11:19:48
    #14
    Bu olaydan belki patronun haberi yoktur, bazen firmalarda patrondan çok patronculuk yapan bir ekip var.
  • 11-02-2021, 11:20:15
    #15
    hocam geçmiş olsun. yıllardır çalışırım ama dediğin profille karşı karşıya hiç gelmedim. tam tersi nazar değmesin, şimdiye kadar yatamadım desem yeridir. kafa dinleyeyim çalışmayayım desem bile birisi evimden zorla alır çalıştırırdı beni

    eyvallahınız olmasın, işinizi yapın kalanı problem değil. boş masa, boş bilgisayar olduktan sonra patronun bir kıymeti ne yazık ki yok. size ihtiyacı var para kazanmak için özetle. burada net olmak çok önemli, sorun varsa bildireceksin ya da karşıdaki bildirecek. düzeliyorsa düzeltirsin, düzelmiyorsa herkes yoluna bakar. saatlere riayet eden biri değilim ama işimi de hep eksiksiz yaparım. siz insanla muhattap olmamışsınız şimdiye kadar da o yüzden bu sıkıntı.
  • 11-02-2021, 11:20:27
    #16
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olaydan belki patronun haberi yoktur, bazen firmalarda patrondan çok patronculuk yapan bir ekip var.
    Hocam patron şirketteki herşeye vakıf, tüm bu sistemi kuran o.
  • 11-02-2021, 11:22:14
    #17
    iosayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam geçmiş olsun. yıllardır çalışırım ama dediğin profille karşı karşıya hiç gelmedim. tam tersi nazar değmesin, şimdiye kadar yatamadım desem yeridir. kafa dinleyeyim çalışmayayım desem bile birisi evimden zorla alır çalıştırırdı beni

    eyvallahınız olmasın, işinizi yapın kalanı problem değil. boş masa, boş bilgisayar olduktan sonra patronun bir kıymeti ne yazık ki yok. size ihtiyacı var para kazanmak için özetle. burada net olmak çok önemli, sorun varsa bildireceksin ya da karşıdaki bildirecek. düzeliyorsa düzeltirsin, düzelmiyorsa herkes yoluna bakar. saatlere riayet eden biri değilim ama işimi de hep eksiksiz yaparım. siz insanla muhattap olmamışsınız şimdiye kadar da o yüzden bu sıkıntı.
    Hocam yaptığım işte zaten dakikaların hiç bir önemi yok. Ama yinede kurumsla şirket diye herkes gibi vaktinde gelip gidiyoruz. Ama böyle şeylere göz yummak benim zoruma gidiyor. İnş kendi işimi yapana kadar düzgün biriileri çıkar karşıma.
  • 11-02-2021, 11:24:12
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam patron şirketteki herşeye vakıf, tüm bu sistemi kuran o.
    Orta ölçekli firmaların teknik desteğini vermekteyim. yaşadığınız durumu oralarda gördüm. ve bir çok yöneticiyle fikir alış verişinde bulunup, bu olaylara şahit oldum.
    ben patronun yaptığı kesintiyi doğru bulmuyorum. sonuçta geç kaldığınız kadarda geç çıkmışsınız onu oradan eşitlemesi lazımdı ama empati yapacak olursam, hiç bir çalışanımın ne geç gelmesini nede geç çıkmasını isterim. 5 dk erken gelsin, 5 dk erken çıksın derim. Bu olayı suistimal eden personel önce yazılı yada sözlü uyarırsın, devam eden aylar baktın olmuyor. o zaman kesintiye gidersin.