Hocam patron şirketteki herşeye vakıf, tüm bu sistemi kuran o.
Orta ölçekli firmaların teknik desteğini vermekteyim. yaşadığınız durumu oralarda gördüm. ve bir çok yöneticiyle fikir alış verişinde bulunup, bu olaylara şahit oldum.
ben patronun yaptığı kesintiyi doğru bulmuyorum. sonuçta geç kaldığınız kadarda geç çıkmışsınız onu oradan eşitlemesi lazımdı ama empati yapacak olursam, hiç bir çalışanımın ne geç gelmesini nede geç çıkmasını isterim. 5 dk erken gelsin, 5 dk erken çıksın derim. Bu olayı suistimal eden personel önce yazılı yada sözlü uyarırsın, devam eden aylar baktın olmuyor. o zaman kesintiye gidersin.