Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 senedir iş hayatının içindeyim. Bu ülkede emekçi olmak gerçekten çok zor.

Maaş kesintisi, yolsuzluk, sigortasız adam çalıştırma, sigortayı düşük gösterme, kullanılan hammaddeden çalma, kötü yemek, küfür, dayak, bayan çalışana taciz, çocuk işçi... Say say bitmez.

Bunların hepsini gördüm.

Hakkını arayacak kadar bilinçli olan, saf adamlarla değiştirilir. Sana iş yoktur ama kapıda bekleyen her zaman vardır.

Bilmem anlatabildim mi?
O kadar iyi anlattın ki hocam. İşte ben de bu yüzden yıllardır önlemimi buna göre aldım. Az kaldı bu pisliklerin elinden kurtulmaya az...