hocam geçmiş olsun. yıllardır çalışırım ama dediğin profille karşı karşıya hiç gelmedim. tam tersi nazar değmesin, şimdiye kadar yatamadım desem yeridir. kafa dinleyeyim çalışmayayım desem bile birisi evimden zorla alır çalıştırırdı beni
eyvallahınız olmasın, işinizi yapın kalanı problem değil. boş masa, boş bilgisayar olduktan sonra patronun bir kıymeti ne yazık ki yok. size ihtiyacı var para kazanmak için özetle. burada net olmak çok önemli, sorun varsa bildireceksin ya da karşıdaki bildirecek. düzeliyorsa düzeltirsin, düzelmiyorsa herkes yoluna bakar. saatlere riayet eden biri değilim ama işimi de hep eksiksiz yaparım. siz insanla muhattap olmamışsınız şimdiye kadar da o yüzden bu sıkıntı.