• 10-02-2021, 14:08:51
    #1
    Merhabalar, bu ayın 28ine kadar tecili bozup işlemleri hallettiğimde mayısta gidebiliyorum. Merak ettiğim bir konu var benim şuan tecilli e devlet üzerinden tecil bozamıyorum şubeye gidin diyor ama yoklama başvurusu yapabiliyorum tecilli iken yoklama başvurusunda yaptığımda tecil bozuluyor mu?. Şubeyi aradığımda sorduğum sorunun doğru olduğunu söylediler ama tam anlamadım, tecilli iken nasıl yoklama başvurusu yapabiliyorum ve kendi kendine nasıl bozuluyor.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 10-02-2021, 14:09:46
    #2
    Yoklama başvurusu yapınca zaten otomatik tescil bozuluyor?
  • 10-02-2021, 14:10:27
    #3
    cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoklama başvurusu yapınca zaten otomatik tescil bozuluyor?
    Evet onu anlamadım.
  • 10-02-2021, 14:14:09
    #4
    Hocam senin tam olarak amacın nedir? Tecili bozmak mı, yoklama başvurusu yapmak mı? Tecilliyken yoklama yapmana gerek yok ki?
  • 10-02-2021, 14:14:14
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    yoklama yapmak demek tecili bozmak demek
  • 10-02-2021, 14:17:12
    #6
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoklama yapmak demek tecili bozmak demek
    Eğer öyleyse cevap için teşekkürler. Şubeye gitmem gerekmiyor o zaman tecil bozmak için.

    cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin tam olarak amacın nedir? Tecili bozmak mı, yoklama başvurusu yapmak mı? Tecilliyken yoklama yapmana gerek yok ki?
    Hocam bu ay içinde işlemleri halledip mayısta askere gitmek, şuan 1 sene tecilli. Yoklama başvurusu yapar isem şubeye gidip tecil bozmam gerekmiyor mu ?, asıl soru bu.
  • 10-02-2021, 14:18:42
    #7
    hocam olay şu
    e devletten yoklama yapıyorsun sonra seni sağlık ocağındaki aile hekimine yolluyor muayene oluyorsun doktor onaylarsa tecilin kalkmış hazır asker oluyorsun.
    ama bu demek değil ki garanti mayısta gidiceksin
    ben 2019 eylülde bozdum bana kasımda gidersin dediler bi açıklandı 2020 ağutos
  • 10-02-2021, 14:19:44
    #8
    SosyalMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer öyleyse cevap için teşekkürler. Şubeye gitmem gerekmiyor o zaman tecil bozmak için.



    Hocam bu ay içinde işlemleri halledip mayısta askere gitmek, şuan 1 sene tecilli. Yoklama başvurusu yapar isem şubeye gidip tecil bozmam gerekmiyor mu ?, asıl soru bu.
    E-devlet'ten yoklama başvurusu yaparsan tecil otomatik olarak düşecektir. İşlemi yaptıktan sonra şubeye gitmeden telefondan teyit bilgisi alabilirsin.
  • 10-02-2021, 14:22:26
    #9
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam olay şu
    e devletten yoklama yapıyorsun sonra seni sağlık ocağındaki aile hekimine yolluyor muayene oluyorsun doktor onaylarsa tecilin kalkmış hazır asker oluyorsun.
    ama bu demek değil ki garanti mayısta gidiceksin
    ben 2019 eylülde bozdum bana kasımda gidersin dediler bi açıklandı 2020 ağutos
    İnşallah mayıs çıkar hocam, biran önce gitmem lazım