Askerlik ile ilgili soru
9
●118
- 10-02-2021, 14:08:51Merhabalar, bu ayın 28ine kadar tecili bozup işlemleri hallettiğimde mayısta gidebiliyorum. Merak ettiğim bir konu var benim şuan tecilli e devlet üzerinden tecil bozamıyorum şubeye gidin diyor ama yoklama başvurusu yapabiliyorum tecilli iken yoklama başvurusunda yaptığımda tecil bozuluyor mu?. Şubeyi aradığımda sorduğum sorunun doğru olduğunu söylediler ama tam anlamadım, tecilli iken nasıl yoklama başvurusu yapabiliyorum ve kendi kendine nasıl bozuluyor.
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 10-02-2021, 14:10:27Evet onu anlamadım.cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2021, 14:14:09Hocam senin tam olarak amacın nedir? Tecili bozmak mı, yoklama başvurusu yapmak mı? Tecilliyken yoklama yapmana gerek yok ki?
- 10-02-2021, 14:17:12Eğer öyleyse cevap için teşekkürler. Şubeye gitmem gerekmiyor o zaman tecil bozmak için.ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu ay içinde işlemleri halledip mayısta askere gitmek, şuan 1 sene tecilli. Yoklama başvurusu yapar isem şubeye gidip tecil bozmam gerekmiyor mu ?, asıl soru bu.cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-02-2021, 14:18:42hocam olay şu
e devletten yoklama yapıyorsun sonra seni sağlık ocağındaki aile hekimine yolluyor muayene oluyorsun doktor onaylarsa tecilin kalkmış hazır asker oluyorsun.
ama bu demek değil ki garanti mayısta gidiceksin
ben 2019 eylülde bozdum bana kasımda gidersin dediler bi açıklandı 2020 ağutos
- 10-02-2021, 14:19:44E-devlet'ten yoklama başvurusu yaparsan tecil otomatik olarak düşecektir. İşlemi yaptıktan sonra şubeye gitmeden telefondan teyit bilgisi alabilirsin.SosyalMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2021, 14:22:26İnşallah mayıs çıkar hocam, biran önce gitmem lazımClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle