yoklama yapmak demek tecili bozmak demek
Eğer öyleyse cevap için teşekkürler. Şubeye gitmem gerekmiyor o zaman tecil bozmak için.
Hocam senin tam olarak amacın nedir? Tecili bozmak mı, yoklama başvurusu yapmak mı? Tecilliyken yoklama yapmana gerek yok ki?
Hocam bu ay içinde işlemleri halledip mayısta askere gitmek, şuan 1 sene tecilli. Yoklama başvurusu yapar isem şubeye gidip tecil bozmam gerekmiyor mu ?, asıl soru bu.