SosyalMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer öyleyse cevap için teşekkürler. Şubeye gitmem gerekmiyor o zaman tecil bozmak için.



Hocam bu ay içinde işlemleri halledip mayısta askere gitmek, şuan 1 sene tecilli. Yoklama başvurusu yapar isem şubeye gidip tecil bozmam gerekmiyor mu ?, asıl soru bu.
E-devlet'ten yoklama başvurusu yaparsan tecil otomatik olarak düşecektir. İşlemi yaptıktan sonra şubeye gitmeden telefondan teyit bilgisi alabilirsin.