Merhabalar, bu ayın 28ine kadar tecili bozup işlemleri hallettiğimde mayısta gidebiliyorum. Merak ettiğim bir konu var benim şuan tecilli e devlet üzerinden tecil bozamıyorum şubeye gidin diyor ama yoklama başvurusu yapabiliyorum tecilli iken yoklama başvurusunda yaptığımda tecil bozuluyor mu?. Şubeyi aradığımda sorduğum sorunun doğru olduğunu söylediler ama tam anlamadım, tecilli iken nasıl yoklama başvurusu yapabiliyorum ve kendi kendine nasıl bozuluyor.