• 08-02-2021, 17:06:08
    #1
    Yasak saatler içerisinde birini otogara götürmem gerekiyor.Bunun için nereden izin almam gerekiyor?
  • 08-02-2021, 17:07:08
    #2
    e devlet ve kaymakamlık.

    Fakat otogar, uçak seyahatleri vb. istisna mı bilemiyorum, olabilir.
  • 08-02-2021, 17:10:14
    #3
    Giden kişi için izin almaya gerek yok. Otobüs biletini göstermesi yeterli.

    Götüren kişi için böyle bir izin yok. Bağlı bulunduğunuz kaymakamlığa giderek izin alabilirsiniz. Ya da riski göze alıp memura durumu anlatacaksınız.
  • 08-02-2021, 17:12:53
    #4
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devlet ve kaymakamlık.

    Fakat otogar, uçak seyahatleri vb. istisna mı bilemiyorum, olabilir.
    E-devlet üzerinden bakıyorum.

    Böyle bir link buldum: https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-e-basvuru


    firat131 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden kişi için izin almaya gerek yok. Otobüs biletini göstermesi yeterli.

    Götüren kişi için böyle bir izin yok. Bağlı bulunduğunuz kaymakamlığa giderek izin alabilirsiniz. Ya da riski göze alıp memura durumu anlatacaksınız.
    Götüren kişi için izin almam gerekiyor.E-devlet üzerinden alabiliyor muyuz?

    https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-e-basvuru
  • 08-02-2021, 17:20:59
    #5
    E-devlet'i şehir dışı izinler için kullanabilirsiniz. Şehir içi izinler için kaymakamlığa başvurmalısınız. Bazı ilçelerde polis merkezlerine de bu yetki veriliyor. En yakın karakoldan da bilgi alabilirsiniz. Karakol vermezse kaymakamlığa gideceksiniz.
  • 08-02-2021, 17:35:43
    #6
    sanırım yolda polise yakalanırsanız bileti göstermeniz yeterli olacaktır. Ayrıca dönüşte biletin fotosunu çekip telefonunuzda tutun yakalanırsanız gönderirsiniz. 155'i arayarak net bilgi alabilirsiniz.
  • 08-02-2021, 17:43:07
    #7
    Giden için problem yok ancak sizin için ne yazık ki yasak. İzin başvurusunda bulunsanız bile temel nedenler arasında yer almıyor. Taksi vb ulaşım araçlarıyla otogara gitse daha sağlıklı olur.