sanırım yolda polise yakalanırsanız bileti göstermeniz yeterli olacaktır. Ayrıca dönüşte biletin fotosunu çekip telefonunuzda tutun yakalanırsanız gönderirsiniz. 155'i arayarak net bilgi alabilirsiniz.